Sex drive.

Glömde skriva om filmen Sex drive, en riktigt bra komedi då man är på rätt humör; vilket jag var! :) Är du det inte, ja då kan den nog lätt bli väldigt överdriven. Jag skulle egentligen säga att det är en comedy/romance, men imdb säger att det bara är en comedy så vi får väll lita på dem. Filmen hade fär övrigt ett bra upplägg och framkallade många skratt. Jag tycker ljussättning och färger gör så jäkla mycket på en komedifilm! Och ja, den här filmen hade båda om man frågar mig. Jag ger den 6/10.

"18-årige Ian är en sån där trevlig kille som snygga tjejer gärna vill vara kompis med och följaktligen också den siste oskulden i gänget. Detta plågar honom dag och natt, underlivet lever ett eget liv och försätter honom i pinsamma situationer. Men en chat på nätet med en trånande ”Ms Tasty” verkar lovande. Om han bara kommer körande i brorsans bil, lovar hon att ”gå hela vägen”.


Här har vi brorsan med vrålåket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0