Puss!

Idag har jag haft körlektion, stadkörning. Det gick riktigt bra! Körde med en lärare som heter Lena på trafikskolan öst på stan, hon gillade jag. Nästan en helt felfri körlektion, jag lyckades tänka på allt. Högerregler, enkelriktat, vänstersvängar, gångare och cyklister. Nu blev jag så sugen på att sätta mig med körboken och plugga, känns som att körkortet inte är allt för långt bort ändå. Nu har jag kört 4 lektioner och har hunnit med mer än hälften, och så har jag 4 lektioner kvar. Nog borde jag hinna?

Igår blev en mysdag med Maria, först skolan. Då vi kom till skolan upptäckte vi att vi hade nästan precis likadana kläder på oss. Rätt kul; Röda brallor, ljus tröja/Linne och skinnjacka! Kul va?
Efter skolan åkte vi hem till mig en sväng, sedan åkte vi ut och åt skräpmat på Frasses, bytte kolsyratub till soda streamern och köpte hårfärg. Både jag och Maria färgade håret på kvällen, så nu är vi riktiga dunderbrudar vett ni. Jag köpte dessutom en ny deoderant; Rexona Music fan. Frågan är om den torkar lika fort som på reklamen!? Haha!

Idag fick jag tårtgrejorna jag beställt, jag blir som ett barn på julafton ska ni veta.
Isabella är super söt.
Vilket underbart liv hon har; busa och göra hyss, äta, på på toaletten och sova. Och såklart en massa mys med husse och matte, jag byter gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0