Hål i brallan & blommor.

Igår var jag över till Maria och sov över, det var därför ni inte hörde av mig på kvällen. De har ju inget internet där borta i skogen. Haha, nej nu överdrev jag lite. De bor i Sävar iallfall, mitt i gröten där. Vi slöade mest, spelade lite guitarr hero, kikade på tv och snackade. Tittade också på när Mattias tatuerade, någon som vill tatuera sig billigt? Han är nästan gratis, oservera näästan.

Idag har vi varit i skolan, gjort ett prov i trafikantutbildningen. Kändes som att det kan ha gått riktigt bra faktiskt, klarat det har jag ju gjort iallfall men frågan är om det är högre än ett G!? Efter skolan åkte vi och hämtade upp Bella, Marias hund. Åkte till stan, fixade lite med casch och grejer.
Jag fick ett gigantiskt håål i mina bralloor, hur nu det gick till? Inte på skinkan eller något heller utan mitt i hela brallan där bak, kul eller hur? Nu är det kört med de brallorna kan jag lova, jag som älskade dem jeansen..
Bella följde med hem till Umedalen en sväng också, träffade Isabella.
På vägen hem stannade vi och köpte blommor och krukor till trädgården (den lilla trädgården vi har), köpte en hel kruka som jag bara planterade örter i. Sedan köpte jag en blomma man hänger i en ampel och såklart en ampel. +En körsbärstomatplanta. Åh så gott! Jag snyltade flera stycken från en annan planta på affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0