Filmkväll och paktbildning.

Har fortfarande inte orkat klä på mig för dagen och klockan är redan halv fyra! Sitter här i soffan fortfarande med ett par korta shorts och en väl rymlig t-shirt.. Får väll kanske skylla på att det är Söndag? Dock har jag faktiskt hunnit med att duscha och shampoonera mina små hårbollar här hemma. Nu ligger de här i famnen på VARANDRA och snarkar och tycker synd om sig själva. Ni tror väll inte att det är någon slags paktbildning på gång? De luktar ljuvligt om dem iallafall!

Igår blev det mys med älskling hela dagen, en långpromenad med mycket bus med Charlie på morgonen. Sedan blev det bilprovning och god middag. Entrecoté men potatisklyftor och beasås, himla gott.

Mot kvällen drog jag mig iväg mot staden, för att träffa upp Louise för en filmkväll på Kris. Filmkväll var det ja, men någon film blev det inte riktigt. Vi började se en film innan alla droppade in jag och Louise, men den var så dålig att vi gav upp. Blind date var namnet på filmen. Det kom rätt mycket folk till slut och vi ägnade hela kvällen åt biljard och dart. En riktigt trevlig kväll  men trevligt sällskap måste jag faktiskt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0