Jobb och kanelbulle.

De två första dagarna på jobbet har gått riktigt bra. Känns verkligen att jag kommit in i det, jag vet hur man gör de flesta rätterna och det kan ju vara en fördel om det kommer mycket folk. Lotta (chefen) är riktigt trevlig och lätt att jobba med. Det känns avslappnat trots att hon är där, man behöver aldrig vara rädd att man ska göra fel i hennes närvaro. Tiden har rusat iväg både igår och idag, för jag har haft så roligt. Ja, ni hörde rätt. Jag har haft roligt.. ..på jobbet, hoho.

Idag är det kanelbullens dag, såklart blev det ett bullbak i morse. Bullarna blev riktigt goda men vägen dit var inte lika kul. Först var jästen gammal så vi fick åka och låna av grannen, det blev torrjäst.. Inte nog med att jag var tvungen använda torrjäst så fattades såklart kanel också! Kanelbullar utan kanel, hmm det hade inte varit en höjdare tänkte jag. Visst hade man kunnat göra vanlijbullar men inte på kanelbullens dag. Det blev dock bullar till slut, kanelbullar och goda blev de. Såklart!

Mums!


Kommentarer
Postat av: Simon

GE MEJ JÄVLA VANILJSÅS FÖR SATANS HUNDAR!! INLÄGGET SKITER Ja I!!

2009-10-04 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0