Pizza och kärleksproblem.

Idag blev det pizza till både lunch och middag, ibland kan det vara bra att handla som en barnrumpa. Jag dricker allt för mycket dricka innan, och ärer ALLT FÖR MYCKET sallad innan pizzan serveras. Såklart orkar jag inte äta upp pizza därför, finns både för och nackdelar med det. Idag fick jag tillexempel en hel middag också!

Min 10-åriga lillasyster nobbade sin första kille idag då han nervöst ringde och skulle "fråga chans". Anledningen? han var för omogen. Hoho, jag kommer fnittra åt detta ett bra tag framöver. Vad jag ska retas sen.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihihi, så gulligt <3

2009-10-26 @ 23:09:50
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0