Projektarbete.

Nu sitter jag och myser i soffan med Isabella. Måndagen (värsta dagen näst efter söndagen) är avklarad och jag pustar ut. Idag har vi skrivit ihop en frågeenkät som vi ska lämna ut till olika bagerier/resturanger och till klassen. Det är till vårat projektarbete som jag tror kommer bli riktigt bra. Bara vi inte tappar tråden eller att det skiter sig någonstans, vi ska designa bageri/kock-kläder eftersom att utbudet av dessa kläder är rätt dåligt. Skönare och snyggare ska det bli, är väldigt peppad på detta projekt!

Föressten, ingen som kan ge mig lite casch!?
Det är alldeles för mycket man vill ha, jag sa senast idag; tur att jag inte har mycket pengar! Vad mycket onödigt jag hade köpt då. Sant, alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0