Det här med dofter.

Då var man nyduschad och fräsh. Jag har använt ett och samma shampoo/balsam i över ett år nu.. Det är ganska länge för att vara jag, men jag har som fastnat för Nivea för färgat hår. Blev ändå helt plötsligt jättesugen på att prova något nytt, och framför allt få in en ny doft i min vardag. Dofter betyder så mycket, med olika dofter kommer man ihåg olika perioder eller händelser i livet.. Tycker absolut att man ska byta doft på tex parfymen ifall man startar ett nytt kapitel i sitt liv. För mig känns det iallafall viktigt att kunna känna en lukt och bara. ..minnas!


Just nu använder jag Nivea Hair Care (för färgat hår).
Vad använder ni? Tips?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Använder också samma, tycker det är bra :D

2009-09-15 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0