En rubrik, så ja. Tack!

Skön dag, idag började vi 9.20 och slutade för dagen klockan 12. Det är inte fy skam gott folk! Nu sitter jag dock och har tråkigt och vet inte vad jag ska göra.. Funderar faktiskt på att åka och handla lite mat så vi kan leva en vecka till!

Igår hjälpte jag Maria att flytta, det gick bara bra. Vi var snabba och effektiva.. Hälften var klart efter en och en halv timma, det tycker jag faktiskt är värt lite beröm? Svettig blev man och sotig i hela ansiktet efter att ha rullat in porslin och glas i tidningspapper (det färgar av sig). Men! Vad gör man inte för sina vänner?

Och tack för pizzan Björn! :)

Kommentarer
Postat av: Mariaa

Du är värd väldigt mycke beröm, taaack babe för all hjälp <3



Puss

2009-09-02 @ 15:35:07
Postat av: mattias

haha Sotar linnea :D

2009-09-02 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0