Först skogen, sedan gymmet!

Snart bär det iväg ut till skogen igen, ska bli trevligt att träffa mor och far. Simon ska jaga både imorgon och på Söndag.. Efter jakten på Söndag åker vi iväg till Håknäs och hämtar hundvalpen! Ska bli spännande och roligt såklart!

Var föresten iväg och köpte ett par träningskor idag, nu har jag snart inget val längre. Skorna kan ju inte stå och dra på sig damm! Köpte ett par i märket reebok för bara 499 kr, det tycker jag  var ett bra pris. De var otroligt sköna också, vilket kanske egentligen är det allra viktigaste.  Nu blev jag riktigt sugen på att åka iväg och svettas lite!!



Här kommer även en bild på brallorna jag klickade hem igår,
av märket adidas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0