Hallå alla fans.

Har alldeles just sett idol, ikväll var det tjejernas tur. Det tycker faktiskt jag är roligare än pojkarna! ^^

Usch, jag har hamnat i en sådan period där allt bara känns; blää! Jag vet inte varför och jag vet inte när det tänker sluta. Skolan går skit, kroppen säger ifrån, och allt bara krisar. Jag har fått extrajobb, och det är ju bra! Visst? Men det enda jag känner är att hur ska jag klara av det? Jag kan ingenting, ungefär så känns det. Jag kommer bara göra bort mig, allt som egentligen är bra blir bara negativt från min synvinkel.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi har hamnat i samma kris :(



btw, blir det inget inlägg med skooora :D *

2009-09-30 @ 15:15:31
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0