Resturang Mimas.

Igår var jag på "inskolning" till ett extrajobb! Känns jättebra och hon som jag pratade med lät väldigt positiv trots att jag har så lååångt dit (6.5 mil från mig, ca 2 mil från mama och papa), jag ska faktist få komma och jobba redan nästa helg. Lite nervös måste jag erskänna att jag är, hann inte lära mig allt för mycket. Kan börja med att berätta att det ät en resturang, resturang Mimas heter stället. Dagens husmanskost och hamburgaren säljer tydligen bäst, sedan har de även lite Á la carte, lite oxfilé och fläskfile. Någon fiskrätt, raggmunkar, kycklingtallrik och kebabtallrik står också på menyn. +Lite annat smått och gott. Herre jisses!! Hur ska jag komma ihåg allt!? Jag tycker de hade en väldigt bred meny, och vilka tillbehör ska vara till vilken mat. Nej nu ska jag tänka positivt, detta kommer att gå galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0