Måla städa diska äta.

Vad jobbigt det kändes då det var så himla mycket att ta tag i, men jag har en plan Sickan! Jag ska nu mina vänner börja med att laga mig någon mat, sedan så ska jag diska. Efter det så ska jag ta och måla stolarna till köksbordet som jag först måste laga! Sedan ska jag sova, mitt på dan tänkter du.. Men ska man upp i ottan så måst man.

Idag var jag ut och åt lunschbuffé med ett gäng från kvantum på Great Eastern, och vet ni? jag provade Sushi! Smakade dock bara en liten bit ifrån Kajsa och jag tyckte det var helt ok faktiskt. Säkert mycket för att jag hade en god inställning till det redan innan. OCH, jag efterlyser någon villig själ som vill gå ut med mig och äta sushi på "riktigt". På rikigt menade jag inte att det jag åt idag inte var på riktigt utan att jag vill gå på Sushibar och betala lite extra, vad borde de kunna göra bra om inte just det; Sushi!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

säkert louise

2010-04-13 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0