Dag femton - Mina drömmar.

Det här är ett svårt ämne tycker jag. Jag vill skriva något spektaluärt, frågan är då om jag måste hitta på något för att imponera? Jag kommer nog inte imponera på någon med detta inlägg, inte ens min egen hund.

Som alla andra vill jag ha ett bra jobb. Jag skulle gärna utbilda mig till något, jag har bara inte kommit på vad än. Jag vill brinna för mitt jobb och jag vill vara stolt då jag berättar om det. Har bara ingen aning om vad jag vill bli då jag blir stor!?

Egentligen har jag många drömmar, men jag ser det mer som mål.
Jag vill tillexempel hoppa fallskärm, jag vill ta dykarsertifikat, jag vill se världen och resa en massa. Jag vill vara någon, jag vill nå min målvikt och vara nöjd med min kropp, jag vill ha ett vrålåk till bil.

Skulle kunna tråka ut er med denna lista i flera timmar, oj vad mycket jag vill göra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0