Dag två - Min första kärlek.

Min första kärlek var redan i förskolan. Ska det vara så ska det. Dock tror jag att det var kärlek endast från ett håll, iallafall till en början. Visst var vi tillsammans ett tag, men det var inte försen senare på lågstadiet. Har fått höra på senare dar att jag dumpade denna pojke rätt fort, anledningen var att han var ful. Konstigt eftersom jag kämpade så för att få honom (?).

Hittade ett skolarbete från 2:an, där står det till och med att jag är kär i den här pojken.
Vi var nog tillsammans då.

Kommer ihåg då han sa till mig att stänga munnen då jag tuggade, smaskade tydligen väldigt mycket. Men vem komenterar en sådan sak? Dessutom rakt ut bara sådär, jag blev helt knäckt. Inte konstigt att jag dumpade svinet. Annars hade vi det nog rätt bra, vi delade säng och lekte indianer i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0