Panik, panik, PAAANIK!!!

Fan fan fan!! Nu blir jag väll avstängd från blogg.se, men.. FAN! Nu har jag missat två skoldagar i rad bara för att jag mått lite dåligt, men det är inte så konstigt. Vad håller jag på med egentligen? Jag går och lägger mig sent på kvällen trots att jag vet att jag ska upp vid sju på morgonen. Sedan sover jag då jag kommer hem dagen efter, missar därför att äta middag. Blir hungrig på kvällen och trycker i mig något som är allt annat än nyttigt. För övrigt så har jag varit dålig med frukosten senaste tiden också, observera att jag är ett riktigt frukostfreak. Brukar vanligtvis inte klara mig många timmar utan något i magen.

Panik!! Så mycket kvar i skolan, ungefär sex veckor kvar. Hur ska jag hinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0