Gómatn!

Jag och Simon har ätit gó mat hela helgen. Igår blev det beef wellington med älgfilé istället för oxfilé, vilket fungerade riktigt bra. Till det åt vi hemmagjorda potatisklyftor med vitlök och timjan. En god kantarellsås och en grönsallad slank också det ned.
Till det drack jag ett vin i 25 cl:ers flaska, väldigt söt flaska. Perfekt storlek till middagen för en ensam liten själ.

(Bilden är stulen fråg google).

 

Idag blev det vildsvin och älgfilé med potatisgratäng. Till det en kantarellsås och en grönsallad med vatten, olja och italienska kryddor. MUMS!

 

Och jag har gått och blivit förskyld, hujja!! Hoppas jag blir frisk snart.


Kommentarer
Postat av: Maria

synd bara att valet av kött inte passade mig you know :] , annars hade ja tackat ja till maten xD



Puuuss<3

2010-01-23 @ 21:45:54
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0