Kalligrafi.

Har just börjat en ny kurs som heter kalligrafi, och det vekar vekligen skitkul! Har bara haft två lektioner än men är redan fast, jag sägar som Maria; Jag ångrar inte för en sekund mitt val av denna kurs. Sedan tror jag det jan vara himla bra att kunna skriva kalligrafi, egentligen spelar det nog ingen roll vad du ska jobba med. Eller om inte annat för eget bruk, gratulationskort, fotoalbum eller varför inte på tårtorna?

Har för övrigt haft en riktigt bra dag idag, trots att jag varit trött och kanske en aningen irriterad just innan luch eftersom jag inte hann få i mig någon frukost imorse (är ett riktigt frukostfreak). Allt blir ju vad man gör det till, och idag gjorde jag min dag till en bra dag. En gó pizza från berghems pizzeria fick slinka ned det med. Suck för den!

Tränar för fullt..

 

Här vi lite från alfabetet, dock inte jag som skrivit detta..

Det är vår såklallade mall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0