Skolstart och tvserier.

Igår började skolan igen, fy fasen vad stressad jag känner mig nu.. Att hinna med allt!! Usch.

Idag har jag och Lousie tittat på True Blood, lite maraton sådär. Snart är säsong ett kirrad och klar, så då är det bara att kicka igång maraton på säsong två. Sedan mina kära vänner så måste jag/vi vänta tills i JUNI, den 10 juni rättare sagt innan säsong tre sätter igång.. Jag trodde det var mycket närmre, trist!

Snart ska även jag och Maria köra Ghost Wisperer, hon ska bara se avsnitt 1-10 först då jag har lite försprång. Det ser jag fram emot himelens mycket :) Är det ingen som kan tipsa om någon bra serie? Äh, vad förväntar jag mig. Det är ju knappt någon som läser min blogg, ännu mindre någon som komenterar.

 



Kommentarer
Postat av: Maria

One three hill

O.C

7th heaven (vilken är min favorit)*



Dom är sjukt bra xD !!



Pussbabe*

2010-01-13 @ 14:59:30
URL: http://kexe.blogg.se/
Postat av: Malin

På tal om 10 Juni, då är det studenten ju! :D

2010-01-25 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0