Somnade.

Somnade igår med blogginlägget jag höll på skriva alldeles framför näsan. Var lite trött skulle jag vilja påstå. Vaknade dock av att pappa ringde och väckte mig ur en dröm, och tack och lov för det. Annars hade jag kraschat, och jag tog det på fullaste allvar för det kändes så otroligt verkligt.

Nåja, var iallafall en sväng på stan med Louise igår. Köpte en ny handväska, inte fullt lika fin som min förra handväska som Charlie bitit av axelbandet på. Men jag gillar den! Någon som vet föresten hur mycket det kan kosta att laga ett axelband på en läderväska?
Sedan så spelade vi lite biljard, det gick sådär så vi bestämde oss för att vi ska fanimej bli duktiga på det. Vilket betyder att det blir hårdträning för oss.

Nya väskan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0