Sämsta bloggaren ever.

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera. Men nu är min kamera tillbaka och jag är redo för nya tag. Tror jag. Idag körde jag min första dag på nya jobbet. Det är ett extrajobb, EXTRAJOBB! Så ni inte tror något annat, MEN det låter som att jag kommer få jobba rätt mycket. I vilket fall som hellst så blir det betydligt mer än tre dagar i månaden som Ica Kvantum erbjöd. Nu satsar jag på Maxibageriet, känns bra. Känns riktigt bra faktiskt.

Detta har jag hunnit med:
-Tillverkat min första puuuumpaskalle.
-Invigt min nya symaskin.
-Fått nytt jobb.
-Sagt upp mig för första gången.
-Mist någon väldigt speciell, var dessutom med till sista andetag.
-Saknat en vän otroligt mycket.

Det ni!

 

Kuddar jag slängt ihop. Recept: Klaschigt tyg, tråd, nål och SYMASKIN!!

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Maria

Bra Linnéa!

Nu ser jag framemot din nystart här på bloggen, men massor av bilder och rolig läsning :D !!

Go girl <3

2010-11-09 @ 08:32:09
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0