Lista - med brist på uppdatering.

Humör just nu? Nöjd och förväntansfull.
Kläder just nu? Jeans, svart linne och en svart tröja i nät.

Min hud har tillfällig kris, därför får ni bara detta.


Musik just nu? Kollar halv åtta hos mig, älskar det programmet.
Sommarplaner? Vara snygg på stranden. Kanske åka utomlands. Sedan ska jag springa tjejmilen i september, men jag vet inte om det räknas som sommar!?
Hur många kuddar sover du med? En enda, ibland inte ens det.
Spelar du nåt instrument? Jag har alltid velat så mycket, spelade både gitarr och piano då jag var en liten knott, idag kommer jag inte ihåg ett skit!
Snarkar du? Nej, det tror jag inte iallafall?
Stjärntecken? Jungfru
Skostorlek? 38
Längd? 175 centimeter.
Äckligaste insekten/djuret? Timmerbaggar kanske, de är stora och BITS.
Vad vill du jobba som? Något inom skönhet, eller något med djur, eller... eller så vet jag inte. Vad i hela friden ska jag bli då jag blir stor?
Vad längtar du mest efter just nu? SOL, vind och vatten. Sommar!!
Brukar du svära mycket? Jag tror inte det?
Land du vill besöka? Italien, Grekland, Turkiet, Thailand, USA.
Vad har du gjort idag? Vart och tränat (7,5 km på löpbandet) och shoppat lite ansiktsprodukter på the body shop. Har såklart pysslat på lite här hemma också, men det hör vill vardag.

Min vän Vichy sjöng sin sista visa och jag kände för att prova nytt.
Har dagkrämen sedan innan, tror stenhårt på denna serie.


Vad ska du göra i morgon? Jobba på maxi, ska även tränga in en träningspass.
När tog du studenten? År 2010.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 090
Vilken film kan du alla replikerna till? Lejonkungen, eller kunde det förut.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? Tjugoett år gammal. (ung?)
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Strömpilen, där jag även jobbar.
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Vet som sagt inte ens vem det var. Om någon mot alla ods skulle veta mer än mig, tell me becuse i am curious.
Är du polare med grannarna? Polare och polare, de är minst 70 bast! Men de är mysiga :)
Hur bra är din syn? Behöver inga glasögon, så den måste vara riktigt bra.
Vad är det första du gör när du vaknar? Gosar med kissemisse.
Är det nåt du absolut inte äter? Ärtsoppa, uuek!
Brukar du sola? Absolut, men solariesol har det blivit lite av nu. Lika bra det!?
Tränar du? Ja, ja och jaa! Känns himla bra att kunna säga det så; Jaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0