Tha pyjamas.

Var tänkt att det idag skulle bli årets första träningspass men istället blev det årets första pyjamaspass. Men imorgon jäklar, då ska jag vara frisk och kry och redo för löpbanet! Stannade till på stan en sväng efter jobbet idag för att jag hade en tid på tatueringsstudion, men vet ni? De har stängt fram tills den 10/1. Hur kan de då ha gett mig en tid den tredje? Jaja, det ordnar sig, får ta en sväng förbi den tioende och fråga vad de håller på med helt enkelt. Tröstshoppade ju pyjamas, kjol, linne, örhängen och ett bälte istället. (:

Skönaste pyjamasen någonsin, från topp till tå:






Kommentarer
Postat av: Maria

väntar och väntar på nytt inlägg ^^

Men jag verkar vänta förgäves :( ..

Puss <3

2011-01-09 @ 17:47:45
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0