Mvc & shopping.

Nu är det köpstopp på kläder till kotten. Idag har vi gått lös på bebiskläder i Umeå. Törs nästan påstå att Kotten har allt hon behöver den första tiden. I klädväg iallafall. Presenter och kläder som bortskänkes är såklart alltid välkommet. Just so you know.

Annars har jag haft en riktigt bra dag idag, trots att fogarna skriker efter att ha stått och gått hela dagen. Blev en tidig morgon i Sunnansjönäs för att rulla in mot stan med mor och systrar. Blev en hel del shopping, mestadels för deras del. Även lite till mig, men framförallt till Kotten. Lunchade på Paus, riktigt god pesto pasta med kyckling.

Dagens besök på mvc var positivt. Järnet såg bra ut, blodsockret var bra och blodtrycket lika så. Kottens bo mätte idag 29 centimeter, och då var hon snål. Det var lite mer än så. Kotten växer alltså som hon ska, fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: lotta

Visst är det härligt att få komma iväg till barnmorskan. Det är alltid lika glädjande att få höra hjärtljud och att den växer som den ska. Jag var iväg i fredags och mätte också 29-30 cm från golv till tak.

HUvudet neråt men rörligt. Fötterna kickar järnet på min högra sida... Kan nästan se de små fossingarna röra sig under huden. Häftigt.



Kul med shopping också! Själv har jag ärvt mycket men handlat lite smått och gott själv också!

Ha en bra dag. kram lotta

2012-04-15 @ 14:59:58
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0