Glad påsk!

Ledig hela helgen nu efter jobbvecka, om än det bara blev två dagar då jag åkte på magsjuka där i början av denna vecka. Nu är min plan att jobba April ut, sedan får vi se lite vad som händer. Kommer att börja med att ta ut semester, finns därför en möjlighet att kotten tittar ut då. Inte alla som föder barn under semestern!

Nu är det helg hemma i Sunnansjönäs med allt vad påsken innebär? Jag vet att påskmiddag och en jäkla massa godis står på schemat iallafall, resten har jag inte så stor koll på. Ses i dimman.


Kommentarer
Postat av: Angelica

När är det beräknat? :)

2012-04-09 @ 10:24:43
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det är beräknat den 26 maj!

Kramar från Linnéa

2012-04-15 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0