Ni är helt fantastiska!

Jag har ingen stor blogg och därför inte någon enorm skala läsare, men de läsare jag har är helt fantastiska. Verkligen. Jag törs nästan säga att ni hjälpt mig och puschat mig dit jag jag är idag. Med alla fina kommentarer och fina ord, även i verkligheten får jag höra mycket som stärkt mig. Jag inser hur otroligt många fina människor det finns, kan inte låta bli att hoppa av glädje inombords varenda gång någon berättar för mig hur bra jag gör det, eller hur stark jag är. För att inte tala om då någon säger till mig att jag är vacker, då tror jag hjärtat tar en tur ut ur kroppen och ett varv runt jorden. Det värmer verkligen. Jag tjänar inte ett korvöre på att blogga, men vet ni? Jag kan nog bannemej leva på bloggen ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0