Saknar den gamla Linnéa.

Har "fönstershoppat" lite på Hm:s hemsida, lagt lite kläder i varukorgen. Drömt mig bort i en värld av kläder och skor. Jag saknar verkligen min kropp nu, vill kunna klä mig snyggt. Känns så onödigt att köpa en massa kläder som passar nu, som kommer vara för stora sedan. Jag må kanske vara mindre än en del i denna vecka men nog är den i vägen, magen. Jag vill ha sommar och snygga klänningar och skor med klack. Det blir mycket barnvagnspromenader i sommar. Saknar den gamla jag. Saknar min kropp. Saknar att kunna röra mig som vanligt. Saknar att kunna kliva ur sängen utan att känna mig som en hundra kilos klump. Saknar att orka gå på stan en hel dag.

Trots allt detta har givetvis graviditeten sin charm också, älskar faktiskt min mage just nu. Mest det som finns där inne, för jag vet att världens viktigaste människa finns där inne.


Kommentarer
Postat av: Idah

Kanske också borde prova den, har dock en från veleda som jag använder på tok för lite ännu. Det klias på min kropp så jag blir galen, spec när jag ska sova.

2012-04-11 @ 15:42:10
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0