En helomvändning.

Nu då, det är ju det jag säger. Jag har sagt hela tiden att med den här takten kommer Vilhelmina att vara tonåring till jul! Idag vände hon sig helt och hållet från rygg till mage alldeles själv. Till och med den jobbiga armen som bara kommer i kläm följde med den här gången. Hon är inte ens tre månader, jösses vad det går undan. Visst har jag hört att det går fort med de små, men så här fort? Finns det ingen knapp som får tiden att stanna upp lite, så jag hinner med i svängarna?


Kommentarer
Postat av: Ida

Duktiga duktiga Vilhelmina!

Svar: Ja, det är så himla kul då hon lär sig nya saker. Jag blir helt lyrisk, ungefär så!
Linnéa

2012-08-24 @ 18:00:56
URL: http://Idacharlotte.devote.se
Postat av: lotta

Håller med dig! Var finns den där knappen? Clara vände sig första gången igår fast från mage till rygg! Det händer så himla mycket nu!
Stor kram till er!

2012-08-24 @ 22:01:55
URL: http://atollenrock.blogg.se
Postat av: Micke Pedersen

Alex och Elias har fått ett riktigt charmtroll till kusin,hoppas dom får träffas någon gång :)

Svar: Ja, hon är ett riktigt charmtroll! Tjurig som få också, men det får man väll ta då man var sådan själv som liten :) Om inte annat så är ni varmt välkomna på dop den 6 oktober!
Linnéa

2012-08-26 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0