I tidningen.

I Onsdags skickade jag in till tidningen att Vilhelmina har kommit till världen, nästan tre månader senare. Men vad gör väll det, nu är den där. En del kanske undrar varför pappan inte står med i annonsen. Jag ska erkänna att det är med lite vemod, men samtidigt har det varit bara jag större delen av tiden. Vi har aldrig varit en familj. Det har varit jag och Vilhelmina. Det är väldigt svårt att sätta ord på hur jag tänker i den här frågan, men jag känner ändå att jag vill förklara mig (trots att jag inte har någon skyldighet till det) utan att hänga ut någon för mycket. Jag förstår att folk kommer bli upprörd att jag valde att göra som jag gjorde, men de vet inte hela sanningen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker du gjorde helt rätt i att sätta ut en bild på dig & lilla Vilhelmina. Pappan verkar ju inte vara med i bilden så som han borde och som du skriver ni har ju aldrig varit en familj, nästan konstigt om han vore med på bild.

2012-08-18 @ 04:21:19
Postat av: cattan

Tack :)

det är så många som väljer att ensamma ta hand om sitt barn, så det är ju inget konstigt med det.. Känns ju lite skumt att lägga ut ett glatt "familjefoto" om man inte är en glad familj på 3 :)

tycker du gjorde rätt :)

Svar: Det var nog lite så jag kände också, skönt med lite positiv respons då man tvivlar fram och åter :). Tack!
Linnéa

2012-08-18 @ 22:23:23
URL: http://cattans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0