Isabella.

Glömt berätta, min katt lever! Jag trodde aldrig att hon skulle överleva vintern. Hoppades så att hon skulle ha sökt sig till någon gammal tant. Det sa jag till och med någon gång, men det var mer en önskan än något jag trodde. Isabella har aldrig gillat nya människor, just av den anledningen trodde jag aldrig det skulle hända. Men, det hade hon gjort. Eller de hade sökt sig till henne och oj vad de har kämpat för att få hennes förtroende. De har åkt tio mil tur och retur VARJE DAG ut till sin sommarstuga för att ge henne mat. Nu älskar hon verkligen dem, det syns. Hon kunde inte hamnat på ett bättre ställe. Varje dag följer de henne ut på en morgonpromenad. De har besökt veterinären och konstaterat två hagel, ett i nacken och ett i huvudet. Inget hon lider av. Någon har alltså försökt skjuta på henne, troligen därför hon inte vågar gå ut ensam. Hon hade bara vart skinn och ben då de tagit hand om henne, och sket bara lingon. Hjälpen kom inte en sekund för sent!


Kommentarer
Postat av: Linnea Svensson

Gud va skönt att hon lever och mår bra! Och vilka snälla människor det finns! :) Jag skulle gärna vilja tipsa om min tävling som du hittar här; http://hjarternio.blogspot.se/2012/08/tavla-om-ett-valfritt-paket-namnnappar.html

Postat av: Linda

Vilka fantastiska människor! <3

2012-08-10 @ 08:20:02
URL: http://avenettlangtlivarkort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0