Morgonstund.

Idag har jag fullt upp. Nu ska jag upp och göra mig i ordning, sedan blir det en sväng på stan. Återstår att se om man lyckas få med sig någon, ska i och för sig bara byta/lämna igen en hårfärg. Annars troligen bara fönstershoppa!

I eftermiddag blir det middag på teg, det blir nog dundermys. Hoppas Vilhelmina fortsätter vara glad. Nu ligger hon här bredvid och snackar för fullt. Så mysigt! Har lärt mig under loppets gång att man ska inte säga för mycket, men, hon har världens bästa morgonhumör min lilla tjej. Peppar, peppar.


Kommentarer
Postat av: emelie

hon verkar vara en mycket glad bebis :)och väldigt söt är hon också!

2012-08-22 @ 16:12:37
Postat av: Anonym

Fan vilken start människa du är! Jag beundrar dig, du är den bästa mamman till din dotter och du gör allt så bra. Läste att Christopher REDAN ska ha barn med sitt ex, vad tänker dom med?! Jag har gått och irriterad mig på detta nu i 2 dagar och jag känner inte egentligen varken dig eller dom... Hur kan man göra så nu? NU när DU behöver stöd fast du nu klarar allting bra och har underbara föräldrar, vänner men pappan måste väl ha lite vett?!

Du är så otroligt bra, glöm inte bort de!

2012-08-22 @ 22:21:16
Postat av: Anonym

Vilken stark människa du är* ska de vara :)

2012-08-22 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0