Barnmorskan.

Blev lite halvstressigt första delen av denna dag, precis som vanligt med andra ord. Brukar för det mesta sluta med att jag får springa till bussen på morgonen. Denna dag var inget undantag. Man skulle kunna kalla mig lite av en tidsoptimist. Nu ligger jag iallafall och bloggar och njuter av ledigheten idag, det är snöstorm ute så jag kan med gott samvete ligga i min säng och slappa. Ska försöka läsa körskoleboken också, läs försöka.

Dagens barnmorskebesök kan vi också bocka av. Det gick som vanligt, väldigt bra. Alla mina värden såg bra ut och kotten mådde utmärkt så pass att barnmorskan fick sig en spark. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det dock? Idag var premiär att mäta magen också, boet mätte hela 23 centimeter. Hjärtljuden lät fint även de, 140 slag per minut. Bra jobbat kotten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0