Converse.

För ett tag sedan köpte jag ett par converse till kotten, de är så bedårande de små (läs pyttesmå) skorna. Jag har dem uppställda i bokhyllan tills den dag de skall komma till användning. Det för att jag ska kunna spinka på dem när jag går förbi, klämma lite på dem, drömma mig bort, lukta lite på dem? Haha, det senaste var inte riktigt sanning men alla som känner mig vet att jag har en liten ovana att doppa näsan i både det ena och det andra, typ.. Så det är alltså inte helt omöjligt jag gör det snart också, luktar på skorna alltså.




Kommentarer
Postat av: delina

vilka underbara små¨skor :D

2012-02-09 @ 13:44:36
URL: http://delina89.blogspot.com/
Postat av: Liv

Haha du är så underbar Linnéa, typiskt dig att lukta på grejer/saker ;) jag vill träffas!!!!! jag saknar dig! puss puss

2012-02-12 @ 01:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0