God natt mina vänner.

Blev en timma extra på jobbet idag. Ligger i sängen och varvar ner, vilket gick i en himla fart idag. Känner redan att ögonlocken blir tyngre, så tänker snart avsluta en av de sista dagarna i februari med ett leende på läpparna. Idag har varit en bra dag. Kotten har haft en aktiv dag, vilket känns helt underbart även om jag har lite svårt att avgöra hennes dygnsrytm en sådan dag. Hoppas vi kan sova gott tillsammans inatt, det behövs verkligen. Känner en längtan inför det som komma skall, en längan efter mina alldeles egna kotte. En längtan efter att ha en liten att mysa med om dagarna. En längtan efter att få bygga bo, jag vill börja inreda. NU! 26 dagar kvar till Ikea!!

Skänker även en tanke till min allra bästa vän ikväll. Saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0