Lördagmorgon.

Kotten har två dagar i raden vaknat runt sjusnåret och väckt mamma med att göra uppror och sprattla som ett tok därinne. Man kan ju bara hoppas på att det blir en vana sedan, klockan sju är ju ändå en rimlig tid att kliva upp på morgonen kan jag tycka. Åh vad jag längtar efter min lilla skatt.

Har spenderat morgonen med att äta en riktigt god frukost bestående av en massa frukt, turkisk yoghurt, fullkornsflingor och blåbär. Har också hunnit tilllaga chili con carne i en mängd som skulle räcka till en hel armé och gjort mig redo för dagens arbetspass. Skönt att det bara varar i sex timmar. Skulle det "råka" bli någon timma till klagar jag inte. Nu måste jag spriiinga, hörs ikväll kära vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0