Pasta alá Linnéa.

Vilken himla klitchig rubrik det blev med alla fina é, tycker ni inte det? Dagen idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men se så bra det gick iallafall. Maria ställde in och promenaden jag skulle gå blev inte av. Blev istället bussen ned på Ohlssons för att köpa gardiner, och bussen hem. Däremot har jag hunnit städa och fixa lite här hemma, bytt handtag på garderoberna i sovrummet, hängt upp "dagen" igen, tvättat kläder och tvättat mina sminkborstar.

Till middag blev det färsk spenatpasta med bacon, soltorkade tomater, rödlök, zucchini, champinjoner och spenat. Toppat med färsk ruccolasallad och feta ost. Måste bara säga det, jag kan det här med mat (då jag tar mig tid för det). Förstår inte varför jag är singel?




Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej, såg ju riktigt gott ju...skriv gärna receptet ;)

2012-02-20 @ 19:10:11
Postat av: Mikaela

Ja det kan va riktigt snyggt då man sköter om det! :) Ja fakedreads liksom flätar man in i håret eller vad man säg :) ja jag funderade faktiskt på rött ett tag med, men det lutar åt svarta isåfall ;) Vet inte riktigt vilken sida man kan beställa sånt, ja söker runt och kollar. Jag hör av mig då jag hittat en bra sidda ;)

2012-02-21 @ 10:27:04
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0