Växer så det knakar.

En lång dag idag på jobbet. Blir både lunch och middag på bygget, jobbar 10:30-20:30. Det funkar fint, trots att jag egentligen skulle vart ledig. Kotten tjurar lite över det dock, det spänner och jag tror inte jag vill att hon ska växa så mycket mer nu. Fast det vill jag såklart, egentligen.

Ikväll ska vi bara mysa, för imorgon väntar nya äventyr. Det som står på schemat är barnmorskan, lite träning och middag med Christopher (barnets pappa) och hans flickvän. Det sistnämnda vet jag inte om jag egentligen känner mig redo för. Kommer jag någonsin göra det föresten? Fast samtidigt så vill jag att ska fungera på ett sätt som gynnar kotten framförallt. Oss andra också såklart, så det är bara vara stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0