Ultraljud nummer två.

Onsdagen den 25 Januari var vi och gjorde ulltraljud nummer två.  Detta på en privat klinik här i Umeå, vi betalade 950 kronor för att få se vår lilla tjej <3. Eller ja, det är TROLIGEN en flicka som gosar runt i mammas mage. De kan inte vara lika säkra på en flicka som om det vart en pöjk. Men jag tror på något vis ändå att det är en flicka vi har att göra med här. Hade jag kunnat hade jag vart på ultraljud en gång i månaden (läs en gång i veckan!). Helt otroligt att se sin bebis på bild, rörlig bild dessutom. Kan helt enkelt inte få nog. Hur ska det gå då bebis kommer ut, jag kommer nog stirra mig blind.

Min mage växer, äntligen börjar det synas på riktigt. Nu är det dubbla snoddar på arbetsbyxorna som gäller, dock egentligen bara för att det ska gå att sitta i kassan utan att det ska klämma och kännas obekvämt. But still; TVÅ snoddar i gylfen!! Helt galet, vad hände på två veckor?



Bebis i vecka 22+4.


Mage i vecka 23+3.





Kommentarer
Postat av: Tess

Åh va kul att du bloggar! Och så fin bild på "lillan"!Hoppas att du får må bra och slipper diverse krämpor!Och att du slipper gå upp 30 kilo som jag gjorde haha! kram

2012-02-01 @ 10:38:23
Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Vilken liten mage! :)

2012-02-01 @ 11:50:00
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Postat av: Läsare

Grattis! Alltså är du singel eller har du pojkvän? Du är gravid och på Facebook står det att du är singel, får de som inte riktigt ihop så hur är de?

2012-02-01 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0