Kompakt eller system?

Idag hann vi trots allt iväg för lite shopping. Vi hann iallafall med affärerna som ligger lite i utkanten av Bollnäs. Albert och Herbert, Erikshjälpen och Elgiganten. Jag ligger i valet eller kvalet ifall jag ska köpa en kamera eller inte, måste bestämma mig. Lillan blir aldrig så här liten igen. Tanken var att jag skulle köpa en bättre digitalkamera men när jag stod där blev jag sugen på en system, såklart. Vad göra? Lägger jag till tvåtusen har jag lixom en bra systemkamera, det som är synd är att den är stor och klumpig att ha med bara. Hjälp! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Nico

System, lätt! En kompakt har du i mobilen verkar det som? Du fotar ju med den? Jag tyckr du kan fota vardag med den och FINA med system :)

2012-07-11 @ 11:11:03
URL: http://nicalion.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0