Livet börjar nu.

På något vis känns det verkligen som att det är nu livet börjar på riktigt, eller rättare sagt var det den 30:e maj -2012 som livet började. Att bli mamma är något helt nytt, något helt fantastiskt, samtidigt som jag inte riktigt förstått det helt. Moderskärleken är en känsla man inte alls kan ta på innan man själv upplevt det, visst har jag älskat innan men detta är något helt nytt. Detta liv kommer jag följa, vägleda och finnas där för. Blir tårögd av att bara sätta orden här, jag älskar verkligen dig! (hoppas ni inte tycker jag blivit allt för blödig sista tiden).

Samtidigt längtar jag efter en annan sort av kärlek, detta otroliga skulle jag ju dela med någon. Hur många gånger har jag sagt det? Jag längtar efter den intima närheten, och någon som finns där och stöttar MIG.


Kommentarer
Postat av: Tess

Man blir extremt blödig sedan man fått barn, och jag tycker fortfarande att det håller i sig. man ser livet i ett annat perspektiv på något sätt!Jag gråter betydligt oftare sedan jag fick barn!Förstår att det är jobbigt att gå igenom detta utan en partner som stöttar, tycker att du gör det så himla bra vännen!Stor kram( vill gärna träffa er snart igen)

2012-06-17 @ 08:04:07
URL: http://utkasttillettbrev.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0