Regnet var inte beställt.

Jag hade inte beställt regn idag iallafall, det kom ändå. Tanken var att jag och Louise skulle ta bussen ned på stan och gå på Wheels och kika på lite fina bilar. Regnet stoppar oss, jag vet att det kanske låter lite fånigt. Vadå, kommer ni smälta lixom? Nej, jag försöker bara tänka praktiskt. Jag kan inte amma ute i nödfall och jag kan inte lyfta upp henne ur vagnen och trösta ifall hon skulle bli ledsen, inte i detta ösregn. Det är nog en del som valt att inte ställa ut sin bil idag ändå, på grund av vädret. Trist, får köpa tidningen wheels och drömma mig bort istället. Spricker det upp och slutar regna mot eftermiddagen/kvällen blir det dock ändå en sväng ned på stan och kika lite. Någon skymt av någon fin bil kanske man kan få.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0