Arbetskläderna döljer en hel del.

Under arbetskläderna döljer sig något ingen hade väntat sig, något som skulle ge framtiden ett nytt ljus.. Ok, skämt och sido. Får höra så gott som varje dag att det inte syns att jag är gravid eller att jag har en ovanligt liten mage, och jag går snart in i vecka 29. Jag har alltså bara elva hela veckor kvar och ändå är min mage så pass "liten"? Vet faktiskt inte om jag tycker det är positivt eller negativt. På ett sätt vill jag visa hela världen vad som håller på att hända där inne, ett nytt liv håller på att skapas. Det är verkligen något stort. Samtitigt som jag kan tycka att det är rätt skönt att inte ha den där bomben till mage (även om den kommer att komma, det är nog bara en tidsfråga).

Abetskläderna förminskar och döljer visserligen en del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0