Boka in en pyjamasdag.

Idag har jag legat precis hela dagen. Jag tänker mig att man behöver en sådan dag ibland, då man bara får vila ut. Slippa tänka på alla måsten som gnager en i hälarna. Även om jag har svårt att bara ligga en hel dag. Känner mig inte alls utvilad, utan bara ännu mera sjuk och slö. Finns en liten risk att jag är just det, mer sjuk och slö än igår. Har inte kollat någon feber, men känner mig något varm. Kan bero på att jag legat under täcket ett bra tag också, men det återstår att se imorgon. I min gravidkallender står det att man ska boka in en dag då man går i pyjamas hela dagen, visserligen var det nästa vecka. Men va tusan, jag kände att det var idag den behövdes.

Till och med lunchen idag var mer till stårdåd än middagen. Känns som att jag aldrig kommer att somna ikväll efter en dag som denna. Har ju knappast brukat någon energi.

Middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0