Choklad och jordgubbar.

Ligger och myser med lite god choklad och mumsiga jordgubbar. En Fredagkväll kan inte bli så mycket bättre än så just nu. Firar in min lediga dag imorgon, längtar så efter att få träffa Sofia och snacka hormoner och annat trams. Hon ligger ju steget före mig så efter imorgon kanske jag vet vad närmsta månaden har att bjuda på. Fast jag tvivlar, eftersom ingen graviditet är den andre lik sägs det.

Tänker också på killarna på bussen hem idag, och att jag faktiskt fortfarande duger att stötas på. Vilken komplimang! Jag tackar, jag tackar. Även om jag bestämt avvisade så blev jag ändå en gnutta glad över det hela. Jag ljög och sa att jag hade pojkvän. för första gången i mitt (inte än så långa) liv. Men ändå, förstår ni? Jag kanske inte helt tappat det där. Jag kanske fortfarande ser någorlunda fräsch ut. Den minimala dubbelhakan kanske inte är hela världen trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0