Dålig start på dagen.

Dagen, eller natten kanske man ska säga började inte alls som jag tänkt. Hade svårt att somna igår för jag kände mig dåsig och konstig, vaknar sedan halv fyra imorse med 38,5 grader i feber och fryser som aldrig förut. Tar en Alvedon och tänker att jag ska blogga lite och kikar lite på Facebook för att fördriva tiden. Somnar mot förmodan om och vaknar i en sjö runt halv sju, och då menar jag verkligen EN SJÖ!!

Sjukanmäler mig från jobbet och funderar på att ställa in mvc-besök, känner en lustig känsla av att jag inte borde hoppa över så jag får skjuts dit, allt visade sig vara ok såklart. Vad nojig man är? Dessutom fått någon fixidé att jag ska sova på vänster sida för annars kan kotten fara illa, men det stämmer såklart inte heller (var bara tvungen att fråga barnmorskan idag).


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch krya på dig och hoppas att du inte fått influensan..... Vi har legat här hemma i två veckor och är fortfarande inte bra.

2012-03-09 @ 09:10:20
URL: http://vintagemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0