Boken om hunden rund.

Vilken härlig dag vi har haft idag, jag, kotten, Sofia och hennes knodd i magen. Tiden har bara flygit iväg, och jag bara avundas Sofias stora fina mage. Min bula känns så liten i jämnförelse, men det kommer väll. Har en månad på mig innan jag kan börja jämnföra "på riktigt". Vi har hunnit beta av en hel del affärer idag. Har bestämt att det nog blir ett väggskötbord iallafall, eftersom att ytan inne i mitt badrum är rätt begränsad. Har såklart inhandlat lite (med betoning på lite) idag också. Det blev en bok om hunden rund, en gravidtidning, amningsinlägg och en fin kanin som plingar så fint. Aminingsinläggen för att jag börjat läcka mjölk från ena spenen.




"Vad gör hunden rund för något nu då?"
"Han sover."
"Nämen, han skojade bara."
"Han är ju vaken."


Man bara måste älska loppan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0