När det viktiga blir undansatt.

Nu går min tvättid ut och det enda jag hunnit göra idag är att sova bort hela morgonen och tagit en dusch inkl. peeling och invigning av min nya rakhyvel. Än så länge kan jag minsan raka benen.

Förstår inte, alltid om man har något viktigt att göra så "råkar" det komma annat i vägen. Läsa teori var mitt mål igår kväll. Började med att jag tittade senaste avsnittet av familjen annorlunda och åt lite sorbet, sedan blev det en avsnitt av fråga Olle - dokumentären. Efter det slank jag in på Facebook, och läste lite bloggar såklart. Oooj vad trött jag helt plötsligt blev (runt tio-tiden kan jag tillägga), så där somnade jag med smink och hela faderullan. Klev inte upp på riktigt försen elva idag, det är TRETTON timmar.

Följden blir två timmar teori idag.


 


Kommentarer
Postat av: lotta

Men gud vad skönt att få sova så länge. Jag har jättesvårt att sova nu och vaknar flera gånger varje natt.

Krabaten i magen tycks också vara en nattuggla!



Lycka till med teorin!

2012-03-15 @ 19:51:39
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0