Bestulen på jobbet.

Igår blev jag bestulen på 1500 kronor direkt ur börsen i omklädningsrummet på Ica Maxi. Känns förbannat snopet, jag har som litat på mina kollegor (lite komiskt är det att jag inlägget innan skrivit att "jag älskar mina kollegor"). Det är just sådant här som inte får hända, och då våra arbetsuppgifter är att bland annat hantera pengar känns det ofattbart. Vem gör en sådan sak? Summan som blev stulen är inget man bara kan rycka på axlarna över, åtminstonde inte jag. Man är väll inte stenrik som ensamstående som dessutom väntar tillskott. Fy fan vad jag är besviken.

Låset på mitt skåp fungerar inte då jag brytit av nyckeln i den. Blev lovad för ett bra tag sedan att få det fixat men det har inte hänt. Jag har inte engagerat mig i det heller då jag sällan har värdeaker med mig, och har jag det bär jag det i arbetskläderna. Kontanter är något jag aldrig har, därför inget jag tänkte på nu heller då jag lämnade väskan och börsen på hatthyllan i omklädningsrummet. Surt, men inte så mycket att göra åt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0