Den tjugoandra.

Idag har vart en bra dag, samtidigt som det vart en tung dag. Trevligt sällskap och massor av god mat, dock mycket fläng hit och dit som gav mig krämpor som aldrig förut. Nog får man känna av att man är gravid alltid. Direkt jag känner en liten antydan på värk eller att något känns annorlunda så tror jag nästan att det ska sätta igång, men det gör det inte. Inte denna gången heller, ungefär så. Jag tror ändå att det är nära nu, inte allt för långt bort. Blir det beräknat datum tro?

Skrev som sagt under papper om faderskapet idag. Fick frågan; har du haft sexuellt umgänge med fadern? Eh? De måste fråga, men kunde ändå inte låta bli att tycka det var lite kul. Gravidhumorn på topp, javisst! För er som inte hängt med kommer jag att ha ensam vårdnad om Kotten, kändes verkligen som att jag kunde slappna av och vara mig själv då det var bestämt. Kotten kommer såklart att ha Christopher vid sin sida ändå.

Lunchade gjorde vi på Café Station, där blev det skav med hemmagjord potatismos och lingonsylt. Middag på Café Göteborg, bara det bästa som duger. Prövade för första gången deras Västerbottenostpaj, riktigt gott. En glass på torget satt fint även det.

Har även hunnit med att mysa med bästa Maria, en semesterdag kan inte bli så mycket bättre än så. Inte ens vädret svek oss.


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling!

Hej!



Jag vill bara tipsa om att jag har en Goodiebag tävling igång som jag tror skulle passa dig :)

Kika gärna in:

http://beabofink.blogg.se/2012/may/utkast-maj-10-2012.html#



Hoppas du har en härlig dag!

2012-05-23 @ 09:54:44
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: lotta

hmm, nu är mitt gissningdatum förbi iaf! Det blir kanske utsatt datum ändå. åh vad spännande!

här rullar dagarna på. amma.äta. sova. mysa.



kram kram

2012-05-23 @ 12:16:38
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0