Grillmästaren her self.

Ikväll har jag själv stått för grillningen, om jag ska vara ärlig så var det första gången någonsin. Skäms på mig! Har alltid låtit karln i huset sköta den biten. Kanske slut med det nu? Är riktigt nöjd med resultatet, min mor likaså. Riktigt mumsigt blev det. Helgrillad fläskfilé och haullomi med bakad potatis, tzatsiki och en fräsch sallad med blandannat jordgubbar. Medans jag grillade och fixade med maten pysslade mor med symaskinen. Det sys sängkläder till spjälsäng och vagn, filtar och lite bitar av plastad froté att ha lite här och var. Hur underbart?

Nix, ingen bebis ännu heller. Det magiska datumet (vilket är idag) verkar komma och gå. Det är sex timmar kvar av den här dagen så än är det väll inte för sent, men jag är tveksam. Blir det kanske morsdag? Vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0